Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes może zadziałać w rzeczywistości
Wielu ludzi posiada ciekawy pomysł na biznes, ale nie każdy wie, jak sprawdzić, czy może on rzeczywiście odnieść sukces. To kluczowy etap przed zaangażowaniem czasu,…
Wielu ludzi posiada ciekawy pomysł na biznes, ale nie każdy wie, jak sprawdzić, czy może on rzeczywiście odnieść sukces. To kluczowy etap przed zaangażowaniem czasu,…
Inbox Zero to popularna technika zarządzania skrzynką odbiorczą, której celem jest redukcja liczby nieprzeczytanych i zalegających wiadomości do zera. Twórcą koncepcji jest…
Budowanie własnej listy mailingowej to jedno z najważniejszych narzędzi, które mały przedsiębiorca może wykorzystać do rozwoju swojego biznesu. Posiadanie listy kontaktów…
Wybór systemu zarządzania treścią (CMS) to jedna z kluczowych decyzji, jakie musisz podjąć, tworząc stronę firmową. CMS ułatwia aktualizację treści…
Wśród początkujących freelancerów, zwłaszcza na grupach na Facebooku widać tendencję do oferowania swojej pracy za darmo w celu budowania portfolio. W tym artykule chcielibyśmy…
Małe biznesy stają przed wieloma wyzwaniami – zarządzanie czasem, optymalizacja procesów, minimalizacja kosztów. Jednym ze skutecznych narzędzi, które pomagają w ich…
Franczyza to model biznesowy, który polega na współpracy między dwoma stronami: franczyzodawcą oraz franczyzobiorcą. Franczyzodawca udziela prawa do prowadzenia działalności gospodarczej pod swoją marką,…
Networking to proces budowania i rozwijania relacji z innymi osobami, który ma na celu wymianę informacji, zasobów i wsparcia. Dla przedsiębiorców, managerów i osób pracujących w różnych…
Jeśli prowadzisz firmę i chcesz, aby twoja strona internetowa była widoczna w wyszukiwarce Google, Google Search Console (GSC) jest narzędziem,…
CRM, czyli „Customer Relationship Management”, to system zarządzania relacjami z klientami. Jego głównym celem jest usprawnienie komunikacji, zarządzanie danymi klientów…